My Future Husband ♥

   
                                                                     Habib El Mubarraq

First I kenal you since 2007 lg , I jumpa you dkt sch I Smk Batu Muda .Then lepas beberape hari , I and you jadi kawan lama lama sikit kita semakin rapat lepas tuhh hati I rase mcm suka dkt you ohh . HHHAHAHHA ;) Tapi time tuhhh I dah ade bf so tak boleh lahh kann? Hmm MELEPAS,after beberape week's I ckp dgn you yang I nak jadi you're pet sister can't? Then you say YES of course lahh bolehh Farah c(: Wow! I happy gile ohh ahhaah tak dapat couple you tapi ade relationship ponn jadi lahh enn hee ;p


Masuk Form 2 ,
        
          I dahh start ade crisis dgn you ohh , semuanya sebab GF you marah becouse you always rapat dgn I andd texting me better than texting she .Hmmm :( ahahah after the next month's I dgn you is nothing .Kita dahh break off jadi adik beradik angkat,coz GF you suruhh.FUCK LAHH DIA BABI PUNYE BETINA SIBOK JER NAK JELOUSE !


Masuk Form 3 ,

        Kite dahh lame tak bertegur , asal terserempak jerr dkt sch , semua buat bodoh and buat mcm tak kenal like there's nothing happend. Then pada suatu hari , I kluar nak pergi toilet dgn Dydy I nampak you and you're friend's turun dari tangga .Tiba tiba you pggl Dydy you ckp dgn dia ,after you ckp dgn dia you tegur I you cakap ''yang belakang tuhh skrg ni dah sombong ", then I cakap lahh "ehh manada ohh"sambil tersenyum GEDIK GEDIK ahahah kecoh sial agakk shock !

2.00 p.m

      Ada orang call I kacau kacau ,I tanye lahh ni "who this?" , then he answer "nak kenal boleh?", I cakap lahh balik "Hello pleaseee jgn main main boleh tak ?" japgi I dgr you gelakkk HAHAHAHAHA , I tanye lahh you "ni Habib ehh?" you tanye " ehh manada lahh hahaha " I cakap "pleasee lahh Habib kita kawan since form 1 lagi so takyah lahh nakk tipu raa okay !" You ajak I text , then I kata I tkde credit , after that malam I tgk my phone maxis send topup Rm10 dahh di kreditkann dlm account anda . I pelik I fikir lahh sape ehh yang topup enn I ? Thenn i terus call you and tanye , Habib you ada topup kann raa tak?You cakap ada ,hmm I marah lah you kenapa topup enn I? you ckp nak text dgn I . hmm I kate okayy lahh thank you !
After Next Week's ,you tanye dkt I , "raa you single tak?" the I jawab lahh " yes ! why?" you cakap dgn I ,yg you nak couple dgn I ohh , I shocked and terus TER-DIAM . I cakap dgn you "Habib give me a time okay , biar raa fikir kann dulu tau tau? AND you kate okay I akan tggu you MY ANGEL <3


5.00 p.m , 25 June 2009

      You call I then tanye I about the result with relationship , I answered " HABIB NOW I ACCEPT YOU ASK MY SPECIAL BOYFRIEND :) " thenn you cakap "seriousely?" I cakap " yes!" heee .AND 25 june 2009 I couple dgn you sayanggggggg<3 <3 <3 I LOVE YOU SO MUCHH MUCHH MUCHH c(: